Lördag

Igår blev det en riktigt lyckad kväll. Jag och darling hakade på Robert, Andreas och Robert och åt pizza i stadsparken. Jag beställde en gigantisk kebabpizza med isbergssallad och tomater. Jag orkade knappt ens äta 1/4 av den. Jag fick ta en kartong och ta med resten hem. Det får bli dagens lunch/middag. Efter maten åkte vi ner till Duveholmshallen och körde två serier bowling. Grabbarna hade en vadslagning om att förloraren skulle bjuda samtliga på mjukglass efteråt. Det var ett evigt skrytande och alla var övertygade om att just de skulle vinna. Märkligt värre. Skratta bäst som skrattar sist, för den mest högljudda förlorade och fick bittert bjuda på glass. Så det kan gå! Varken jag eller darling var med i vadslagningen. Jag kom fyra av oss fem och darling kom på tredje plats. När glassen var uppäten begav vi oss hem till Robert och spelade lite tv-spel. Det var barnsligt roligt. Helt klart lyckad kväll!

Får se om även denna kväll blir lika lyckad. Vi är bjudna till en kompis och hennes kille på fest. Har inte varit ute på bra länge nu så det ska bli roligt. Dessvärre fick jag väldigt ont i ryggen på jobbet i morse. Det drar tyvärr ner mitt humör en aning. Förhoppningsvis känner jag det inte efter några glas vin, haha.

Ha det gott,
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0