Söndag

Idag känner jag mig en aning "dagen efter". Jag är inte bakis, bara trött och lite seg i starten. Vaknade vid 09.30 av att det var varmt som en ångbastu i lägenheten. Inte blev det bättre av att jag sov med duntäcke och två pälsbollar till katter i sängen också. Pust. Nu när jag har varit uppe ett tag och fixat lite här hemma känner jag mig riktigt pigg. Lite oväntat.

 

Igår var jag på Linda och Annas gemensamma födelsedagsfest ute i Gustavsberg utanför Valla. Det blev en riktigt lyckad tillställning. Samtliga gäster hade verkligen gått in för årets tema - svart och gult. Vi grillade och åt och drack en massa gott, sjöng Singstar och hade allmänt trevligt. Vid midnatt bar det av in till stan. Vissa gick på Statt medan andra gick hemåt. Jag velade fram och tillbaka hur länge som helst... Statt, inte Statt...  Men det slutade med en vända på stan med darlings lillebror Johan och sedan gick jag hem och la mig. Blev en lagom avslutning på kvällen.

 

Här kommer en kort sammanfattning av kvällen i bilder:

 

           

Här har vi precis grillat och satt oss till bords. Vädret kunde inte varit bättre!

 

          

Diverse förtäring.

 

     

Annas hund Fanny som vill vara med överallt. Sötfrö.

 

     

Här hade vi precis gått in för att rädda oss från de envisa myggorna.

 

     

Jag och Linda tar kort på varandra samtidigt. Lite muppkort hör ju till.

 

     

Jag och Fanny myser i fotöljen. I stolen bredvid låg Annas katt Mats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0