Fullspäckad dag

I morse var jag för ovanlighetens skull uppe med tuppen. Jag har hunnit dammsuga, diska, sätta igång en maskin tvätt, bädda sängen och plockat i ordning en massa saker som ska ner i källaren. Det känns som en effektiv start på dagen och mer ska det blir. Efter att jag har druckit upp mitt kaffe ska jag moppa golven, städa badrummet, åka och handla, plugga och träna. That´s it! Så fort jag har prickat av alla dessa punkterter så kan jag känns mig lite duktig och slappa i soffan med gott samvete framåt kvällen.

Spotify går hett här hemma nu när jag pysslar - det får mig på kanonbra humör och gör städningen nästan rolig. Låten som spelas mest här hemma just nu är The Black Eyes Peas - I gotta feeling. Den är så härlig att det spritter i hela kroppen på mig.

Har du någon skön låt som får dina måsten att kännas lite roligare?



Nu ska jag plocka fram golvmoppen och dansa rent mina golv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snudd på "obehagligt" effektiv och duktig du varit idag ;-) Härlig låt att pyssla och syssla till! Kramen!

2009-11-15 @ 17:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0