Grå och tråkig dag

I morse var det ruggigt segt att ta sig upp ur sängen. Jag hade satt alarmet på 7.30 för att slippa stressa innan jobbet, men jag ändrade om till 8.00 när klockan väl ringde. Jag var jättetrött och kände inte alls för att gå och jobba och inte blev jag mer motiverad när jag hörde regnet smattra mot balkongräcket. Dock var jag ju tvungen att slita mig från sängens värme och göra mig i ordning för den rutinmässiga lördagsstädningen på KappAhl. Om jag inte hade hunnit bli pigg innan jag satte mig på cykeln, så blev jag det då. Det iskalla regnet piskade i ansiktet och fick mig att vakna till. Det behövdes kan jag säga, för jag kände mig som en sömngångare.

Nu är jag hemma igen och det vankas lunch. Det blir en skål av kycklingsoppan som jag kokade i torsdags och en ostsmörgås till det. Efter maten funderar jag på att kila ner till Konsum och hyra film/filmer och spendera resten av dagen i soffan. Jag skulle vilja bunkra upp med en massa godis, cheezballs och popcorn och bara moffa i mig, men det ska jag försöka låta bli. Jag vet ju hur det blir - sjukt dåligt samvete och en helvetisk magkatarr i morgon. Det är det inte värt!

Filmtips, någon?

Tjingeling  

Kommentarer
Postat av: carro

Vilken fin blogg du har!! =) Jag såg twighlight (tror det stavas så), igår den var skitbra.

kram

2009-11-14 @ 12:46:13
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0