Grymt imponerad

Jag har som rutin att titta på Halv åtta hos mig på vardagskvällarna. Jag tycker att det är ett väldigt roligt program och man får många bra matlagningstips. Jag skulle till och med kunna tänka mig att delta i programmet bara för att få laga mat till ett sällskap och få lite feedback. 

Under kvällens avsnitt blev jag mäkta imponerad av dagens värd Sanne. Hon lagade så oerhört fina maträtter och jag kan tänka mig att de var lika välsmakande som de var dekorativa. Genast efter programmet gick jag in på TV4.se och luskade fram hennes recept. Varmrätten hade jag nog kunnat impovisera mig till, men efterrätten var dessto knepigare. Det är ju lite knussligare med exakta mått vad det gäller bakning. 

Oooh, nu kliar det i mina matlagningsfingrar! Jag tror att det blir till att testa de nya recepten i helgen.


Kommentarer
Postat av: Bella

Hihi tack!! hoppas det går bra för dig med!

2009-11-11 @ 21:20:51
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Kuttii

Hej!



Såg att du inte hittat något bra torrschampo ännu så jag kopierar det jag skrev till Alexandra :)



Jag använder torrschampo flera gånger i veckan eftersom jag har så långt hår och det tar sådan tid att föna, platta och fixa efter varje tvätt. Så jag använder Lee Stafford och då behöver jag bara tvätta håret två gånger i veckan ;) Riktigt bra! Dessutom doftar den riktigt gott. Min kille brukar alltid säga "ååh vad gott du luktar i håret" när jag använt det :D Men aldrig när jag tvättat håret som vanligt. Haha! Han skulle bara veta hur skitigt det är egentligen ;) Höhöhöh. Flaskan går lös på runt 80:- och jag rekommenderar det varmt!



Ha det bra tjejen!

2009-11-12 @ 10:47:36
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0