It´s time

Idag har det varit en lite annorlunda dag. Jag vaknade 11.45 och hade dåligt samvete för att jag hade sovit bort hela dagen. Efter min väldigt sena frukost ringde mobilen. Det var min syster som ville berätta att hon hade börjat få täta värkar nu och att det var dags att bege sig till Nyköping. Eftersom mamma var på jobbet och inte kunde lämna ortopedmottagningen så fick moster Mia komma till undsättning och ta hand om Edwin. Det var en rackarns tur att jag var hemma i Katrineholm och kunde rycka ut med så kort varsel. Niklas kom och hämtade mig en stund senare och sedan begav de sig till BB. Jag var helt skakis i kroppen när hon ringde och man började inse att det var dags på riktigt. I flera dagar har man ju gått och förberett sig, men det blir ändå så overkligt när det väl händer.

Nu håller vi alla tummar som går för syster-yster som förhoppningsvis får en liten bebis under natten. Jag återkommer när jag vet mer.

Spännande!!



Kommentarer
Postat av: carro

Oh så spännande!! =) Gick det bra o vara barnvakt??

kram kram

2009-11-20 @ 11:59:04
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0