Sliskattack

Igår när vi var ute och dansade på Harrys inträffade en incident som fortfarande irriterar mig av blotta tanken. Jag och två tjejkompisar befann oss på dansgolvet bland mängder av danssugna människor och humöret var på topp. Vi alla lade märke till det sliskiga grabbgäng som cirkulerade runt på dansgolvet och flirtade med tjejer till höger och vänster. De dansade runt bland tjejerna och tog alla tillfällen de fick för att kladda lite - både med och utan tillåtelse. Man har ju dessutom lagt märke till att det är samma jäkla gäng varenda gång som gör på det här viset. De äcklar mig och deras beteende gör mig riktigt förbannad. Vad är det som ger dem rätten att tro att tjejernas kroppar är till för allt och alla bara för att man går ut och dansar med sina kompisar? Är det för mycket begärt att få vara ifred? Det är liksom ett allmänt uteställe - ingen jävla köttmarknad.

 

Jag blev fruktansvärt irriterad bara av att observera detta gäng, men droppen kom framåt stängningsdags. En äldre karl från det här gänget dansar fram till min kompis, som vänligt men bestämt visar sitt missnöje. Han tycktes inte gilla att bli avvisad, vilket resulterade i att han tvingade sig på och tvångshöll henne. Hon gjorde då rejält motstånd för att skaka av sig äckelgubben, men han fortsatte jucka, kladda och stryka sig mot henne utan någon som helst avsikt att sluta. Det var inte förrän min andra kompis nöp karln allt vad hon hade och jag knuffade iväg honom som han gav upp och släppte henne. Efteråt tittade han frågande på oss ungefär som om det var vi som gjort någonting fel. Aldrig hört talas om självförsvar liksom?

 

Usch vilken jävla idiot - sådana människor bör portas från uteställen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir förbannad när jag läser. Vissa fattar bara inte. De tror att de är guds gåva till jorden och att det är ok och att alla tycker om detta beteende. De fattar ju inte ens själva att de gör bort sig

2009-11-02 @ 08:40:39
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Sofia

usch.. så trist att folk inte kan uppföra sig och bara ska förstöra för andra, och inte kan respektera andra människor, uselt.

2009-11-02 @ 11:46:28
URL: http://www.stumpah.rocas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0