Uppe med tuppen

Idag är jag uppe med tuppen. Jag hade bestämt mig för att gå upp tidigt idag, men efter att ha somnat i soffan igår kväll glömde jag självklart att ställa alarmet på mobilen. Dock löste sig det problemet ändå när det ringde på dörren lite innan 8 i morse. Det var hantverkare från ventilationsfirman som skulle göra några mätningar. Jag kommer att ha dem springande här hemma några gånger under dagen och slutligen kommer det att komma folk och göra en slutbesiktning framåt eftermiddagen. Sedan antar jag att projekt stambyte anses som klart, om de inte hittar några anmärkningar vill säga. Mina anmärkningar var de här och åtgärdade under förra veckan, så mitt gnäll ska de få slippa höra framöver.

Nu ska jag äta frukost och sedan ta tag i pluggandet. Jag har varit så sjukt omotiverad de senaste dagarna och det har resulterat i absolut noll pluggande. Jag ligger rejält efter med den granskningsuppgift som ska in den 9 december och det gör mig ruggigt stressad. Hur ska det gå?

Kramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0