Äntligen!!

Åååh, äntligen är mitt Internet tillbaka. Igår eftermiddag kring 15-tiden lade mitt Internet av och det har hållit i sig tills nu. Jag har varit sååå irriterad - dels för att man är smått beroende och dels för att vi hade en inlämning igår kväll som jag inte kunde få in i tid. Jag gick och ringde på hos grannarna för att låna deras dator, men de hade samma problem. Samma sak hos Emil, trots att han bor ett kvarter bort. Det var då jag insåg att felet var mer omfattande än jag från början trott. Jag ringde min operatör Tyfon Svenska AB idag och frågade vad felet berodde på, men det kunde hon inte svara på. Hon sa bara att teknikerna var i full gång med att åtgärda problemet och att jag under tiden fick hålla mig till tåls. Gaaah, lätt för henne att säga. Nu verkar i alla fall problemet vara löst och jag är nöjd och glad igen.

 

Dags för sänggående nu. Imorgon är det dags för Norrköping och seminarium på Campus igen. Det känns helt overkligt att det redan är fredag imorgon. Den här veckan sa bara svisch...

 

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0