Fredag och beslutsångest

Uuuh imorse var jag helt skakis när jag vaknade. Jag drömde så himla otäckt. Efter att ha tittat på programmet Inlåst på TV4 igår kväll drömde jag att de där fd. kriminella snubbarna som ska omvända ungdomarna hade fallit tillbaka in i kriminaliteten och var nu ute efter mig. De jagade mig land och rike runt och skulle inte nöja sig förrän de fått se mig död. Inte för att jag vet vad jag hade gjort dem, men det tycktes inte höra till saken. Jag hade nog bara befunnit mig på fel plats vid fel tillfälle. Jag vaknade med världens hjärtklappning och andan i halsen. Det var en riktigt otäck dröm och det var skönt att vakna upp i verkligheten igen och inse att faran var över. Phu...

Idag har jag hittills inte gjort ett skvatt. Jag sitter mest bara och funderar över hur jag ska göra med träningen på söndag och måndag. Jag har sådan beslutsångest mellan skivstångspasset på söndag och cirkelfyset på måndag. Går jag och kör skivstång lär jag ha träningsvärk deluxe och kan inte träna cirkelfys på måndag. Gaah, jag vill ju köra båda! Fast jag tror det lutar åt ett baspass på söndag och sedan köra skiten ur mig på cirkelfyset på måndag 19.45. Träningsvärken efter det passet lär bli brutal och det är ju lite roligt. Då vet man att man har gjort nytta.

Har just nu inga planer för kvällen. Imorgon blir det jobb på förmiddagen och sedan vankas det fest när en massa kompisar kommer hem från sina respektive studieorter. Dessvärre är jag inte ett dugg festsugen eftersom jag inte borde dricka om jag ska träna på söndag. Jag är ju så väl medveten om att alkoholen får mig att vilja äta en massa skräp och då förstörs allting. Struntar jag å andra sidan i att dricka sitter jag bara och irriterar mig på alla som är fulla och pestar ner stämningen för samtliga. Hmm, what to do?

Mycket beslutsångest idag...
Bye

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

kan skicka hem lite sol och värme till er :D

2009-10-09 @ 13:34:44
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0