Hemflytt

Idag är den dag som jag längtat efter äntligen här. Jag har målat det sista i hallen, städat och ställt i ordning alla saker på sina respektive platser. Det ser riktigt bra ut och hemtrevlighetsfaktorn stiger för varje timme som går. Det känns alldeles underbart. Det som fattas nu är alla prylar som fortfarande är hemma hos Emil, och katterna förstås. Det ska mamma hjälpa mig att köra hem ikväll efter jobbet. Imorgon ska vi åka och handla på Willys tillsammans för att fylla den ekande kyl och frys här hemma. Det finns verkligen ingenting - kommer att få starta upp från scratch. Lutar åt en dyr storhandling...

 

Nu ska jag åka bort till Emil och äta en sen lunch. Jag har jobbat så hårt här hemma och glömt bort att äta. Samma sak var det igår... Jag lever på lyckan att få komma hem. Dock innehåller det ju inte så mycket näring och energi, haha.

 

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0