Imju Fiberwig Beyond Mascara

Jag är lite nyfiken på att veta om det är någon som har testat den här nya mascaran Imju Fiberwig Beyond Mascara som de gör så mycket reklam för överallt. Den ska tydligen vara väldigt bra och ge magiskt långa ögonfransar. Ungefär samma reklambudskap som alla andra mascaror då vill säga.

Det är en rätt dyr produkt (220 kr) därför skulle jag vilja höra någons utlåtande innan jag testar den själv. Jag har testat så många olika mascaror förut och blivit besviken, därför är jag numera lite försiktig.

Nå, vad tror ni om den?


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

ha en bra lördag idag :)

2009-10-03 @ 16:36:10
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag tycker fiberwig är grym! Man får långa ögonfransar, men det blir mycket snyggare om man har en "jääättevolym mascara" efter :)

2011-01-06 @ 20:25:45
URL: http://aliciahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0