Överraskningarnas kvinna

Igår kväll när jag kollade mailen innan sovdags fick jag mig en riktigt trevlig överraskning. I min mailbox hade jag fått följande meddelande:

Hej. Hur står det till? Bra hoppas jag. Jag tänkte bara tala om att jag kommer förbi med en katttunnel som jag köpt till Felix och Tuss att jaga varandra i - det brukar små kissar gilla. Är du inte hemma så hänger jag den på dörren. Kram

Detta gulliga meddelande kom från en av mina gamla arbetskamrater. Hon är verkligen världens mest omtänksamma människa. Man vet aldrig vad hon hittar på och rätt vad det är kommer hon och överraskar en. Denna gång var det katterna som fick sig en gullig present. Det blir förstås jag också glad av eftersom jag blir glad när mina katter är nöjda. I påsen fick vi även ett paket Whiskas temptations kattgodis, två burkar Sheba Luxuries delikatess kattmat och ett paket Whiskas portionspåsar.

Som sagt, kvinnan är helt otrolig på att glädja folk! Katterna älskar tunneln de fick och maten samt godiset var också väl uppskattat.

Tack kära Britt-Marie för de fina presenterna vi fick. Du är en pärla!

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0