Redan helg...

Den här veckan har gått otäckt fort. Det var måndag, tisdag och plötsligt så var det redan fredag. Vad hände? På sätt och vis är det skönt eftersom helgen tar sin början, samtidigt som det är stressande då inlämningen av hemtentan närmar sig allt mer. Fast allt sådant kommer att ordna sig - det gör det alltid.

Idag ska jag spendera hela dagen framför datorn tillsammans med hemtentan. Sedan blir det en sväng ner till Friskis för att rensa hjärnan under ett medelpass. Jag var på det passet förra veckan och det var rätt tufft. Imorgon ska det jobbas igen på förmiddagen och efter det måste vi åka till Willy:s och storhandla. Det är rejält tomt i både kul och frys och det är lite deprimerande. Känns så tråkigt att komma hem från skola/jobb/träning och mötas av en tom kyl/frys när man är hungrig och vill ha mat snabbt. Sist men inte minst ska vi avsluta helgen med att åka till Örebro och hälsa på Emils lillebror. Han har köpt en liten kattunge som vi ska kolla på. Innan vi beger oss hem blir det en runda på Ikea också. Det ska bli roligt! Om jag orkar ska jag även försöka träna ett baspass på söndagskvällen. Fullspäckat schema alltså!

Nu måste jag fixa någonting att äta och sedan blir det hemtenta för hela slanten.
Trevlig helg!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0