Säg ingenting till mig

Nu har hon gjort det igen! Melissa Horn släpper idag ett nytt fantastiskt album och jag är så glad. Jag blev helt såld efter hennes senaste albumet Långa Nätter och förväntningarna inför det nya albumet Säg ingenting till mig har varit stora. Albumet går just nu hett på min Spotify kan jag säga och jag älskade det från det att jag tryckte på play och hörde första tonen ljuda ur mina högtalare.

Lyssna och njut ni med vettja!




1. Jag kan inte skilja på
2. Lät du henne komma närmre
3. Hur ska det gå?
4. Tyck synd om mig nu
5. Säg ingenting till mig
6. Vem lämnade vem
7. Jag vet vem jag är när jag är hos dig
8. Med ena foten utanför
9. Jag ska sakna dig imorgon
10. Fritt fall

Min personliga favoriter hittills är nr. 2, 4 och 10. De är riktigt fina - texterna gör mig alldeles knäsvag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0