Stolt moster

Idag har jag varit på fika och middag hemma hos mina föräldrar. Syrran, hennes sambo och deras son var också där. När vi satt och fikade pekade lillgrabben plötsligt på mig och sa "mottej Miaaa". Jäklar vad snopen jag blev. Han har aldrig sagt mitt namn förut och nu kom det så oväntat. Och att han dessutom fick med mottej (moster) var ju himla charmigt. Jag blev nästan rörd till tårar, så glad blev jag! Efter fikat lekte vi och busade oss alldeles svettiga. Han och min mamma har hittat på en lek då man ska gömma sig och säga pip och så ska den andre leta vart pipet kommer ifrån. Han är helt galen i den leken och springer runt och säger piiip, piiiip, piiip hela tiden. Han blir helt tossig!

 

Efter besöket hos päronen åkte jag och tränade. Det gick inge vidare... Jag var som en disktrasa i hela kroppen och orkade ingenting. Det är antagligen slitningar från gårdagen som fortfarande sitter i. Det brukar bli så när jag tränar dagen efter. Får ta nya tag imorgon istället och träna skiten ur mig på cirkelfyset.

 

Nu blir det snart sängen - trött som ett as. Imorgon bär det av till Norrköping för kursstart av mattekursen. Det ska bli spännande och intressant. Förhoppningsvis är den lika bra som svenskakursen vi precis läst, men det återstår att se.

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Neos mamma

vilken söt bebis :D

2009-10-26 @ 20:19:06
URL: http://familjenmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0