Tjejkväll tonight

Är precis hemkommen från jobbet och sitter och degar framför datorn som vanligt. Jag är så himla trött och seg i hela kroppen och skulle bara vilja krypa ner i sängen och sova. Jag som hade tänkt cykla upp till Intersport och köpa träningsskor, men det orkar jag inte. Har ingen lust att sätta mig på cykeln i det här gråa och regniga vädret heller för den delen. Jag ser på deras hemsida att de har öppet imorgon också, så jag skjuter problemet framför mig tills dess.

 

Ikväll vankas det tjejkväll hemma hos J. Vi ska laga mat tillsammans, dricka lite vin och mysa. Det lutar även åt en utgång på Statt verkar det som, men det får vi se hur det blir för min del. Just nu känner jag mig inte ett dugg laddad för det, men kan hinna ändras.

 

Nu sa jag betala räkningar och sedan krypa ner en stund hos katterna i sängen och mysa. Jag lär slumra till - bäst att ställa klockan. Annars riskerar jag nog att sova bort hela eftermiddagen.

 

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med tjejkväll. Hoppas att du blir piggare och att det blir utgång. Man behöver rensa huvet ibland hehe

2009-10-24 @ 19:35:54
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Är du i behov av en ny design, eller bara lite trött på den gamla?



Vinn en här:

http://sofiakvarnstrm.blogg.se/2009/october/vinn-en-bloggdesign.html

:)

2009-10-25 @ 19:45:05
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0