Vilken härlig dag

Det här har varit en riktigt underbar dag. Jag vaknade pigg och utvilad och gick upp och åt en god frukost bestående av fil med müsli, två smörgåsar och en kopp rött té med honung. Efter frukosten plockade jag fram skolgrejerna och började plugga. Det har legat vilande de senaste dagarna nu när jag har haft fullt upp med lägenheten och flytten. Samma sak gäller träningen - den har också blivit lidande. Jag har inte tränat sedan i fredags kväll förra veckan och det känns lite trist. Dock får man acceptera att man inte alltid kan hinna med allting som man kanske skulle vilja. Lägenheten och hemflytten har ju haft högsta prioritet och då har annat fått skuffas åt sidan. Nu när jag är hemma igen och har landat så kan jag köra igång ordentligt igen. Har ju satt som mål att försöka köra 3-4 pass per veckan i den mån det går. Det har hittills fungerat väldigt bra och ska förhoppningsvis fortsätta så också.

 

Nu efter träningen har jag avnjutit en riktigt god kvällsmat bestående av rökt makrill. Det är bland det godaste jag vet! Jag passade på att köpa mig en filé när fiskbilen stod utanför Willy:s när jag var och handlade förut. Det är tyvärr lite dyrt, men det kan det vara värt. Det blir ju liksom inte så ofta man köper sådant.

 

Nu ska jag duscha och sedan pyssla lite här hemma.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0