Ensam hemma

Idag har jag varit och jobbat på förmiddagen, som vanligt på lördagar. Efter det åkte jag hem och bytte om och cyklade iväg för att hämta Muffe. Han låg och sov i sin korg när jag klev in genom dörren, men det blev det snabbt ändring på. Han rusade upp och blev alldeles till sig när jag plockade fram kopplet och sa att vi skulle gå ut och gå en långpromenad. Undra vem som var gladast - hunden eller jag? Haha. Vi gick ut på en riktigt skön långpromenad på 1,5 h och det sög musten ur både mig och vovven. När vi kom in parkerade han sig i sin korg igen och somnade som ett litet barn. Inom bara några minuter snarkade han som en hel karl. Sweet!

Jag känner mig riktigt duktig den här veckan. Jag har hittills gått tre pass på Friskis, två långpromenader på minst 1,5 h och imorgon kväll blir det Friskis igen. Det känns som en lagom aktiv vecka. Det har gjort gott för både kropp och själ - känner mig jättepigg och glad.

Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan fixa lite middag. Ikväll bär det av hem till J - vi ska träna Yoga och ha lite myskväll. Karln är iväg på övning med hemvärnet och kommer inte hem förrän imorgon kväll och då vill jag inte sitta här ensam.

Önskar alla en riktigt trevlig lördagkväll.
Bye

Kommentarer
Postat av: Veronica <3

SVAR:Ja haha, hon är verkligen speciell ankan =P

Ja jag har sett det på Youtube, tänk att det finns såna människor alltså =P



Ha en trevlig kväll <3

2009-09-26 @ 16:12:35
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har ju kommit igång ordentligt med träningen, skönt! Jag sprang ett varv och gick ett varv runt strömmen idag..Jag vet att man inte borde när man är på väg att bli friskt, men jag kunde inte låta bli :/

2009-09-26 @ 17:26:46
URL: http://emmchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0