Festligheter tonight

Idag är det lördag och det har inneburit jobb på förmiddagen och så har vi hjälpts åt att städa här hemma. Det måste se lite snyggt ut eftersom det kommer hit folk ikväll som ska sova över tills imorgon. Då kan det inte se ut som ett bombnedslag med disk och prylar överallt. Nu ser det riktigt skapligt ut - bara dammsugningen kvar.

Ikväll är vi bjudna på fest hos Loreta och hennes kille. Det ska bli jätteroligt för att det var ett bra tag sedan vi hittade på någonting tillsammans. Det ser ut att bli rätt många som kommer på festen och det innebär oftast riktigt lyckade kvällar. Den som lever får se!

Nu ska jag pallra mig in i duschen och fräscha till mig lite. Jag sitter fortfarande i arbetskläder och det känns lagom hett, haha. När jag har gjort mig i ordning bär det av ner till stan - ska kolla lite på kläder och köpa läppglans. Jag har av någon konstig anledning en förmåga att alltid tappa bort mina läppglans. Har oftast ett i varje väska för att slippa leta, men nu är alla borta. Hur är det möjligt? Mystiskt värre....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0