Hade glömt hur ont det gör...

Jag vaknade i morse med universums värsta mensvärk. Jag har sluppit den plågan på grund av mina p-piller de senaste åren, men nu när jag inte längre äter de har den kommit tillbaka. Jag hade faktiskt hunnit glömma hur ont det gör. Kort och gott - aaaaj faaan. Hela magen har dragit ihop sig som ett gummiband och sprider värk i både mage, rygg och ben. Jag har tagit en alvedon men den tycks aldrig vilja börja verka. Oooh jag blir galen - det gör så ooont! Varför ska man behöva genomlida det här skiten för? Jag tycker sååå jäkla synd om mig själv just nu. Jag skulle bara vilja skrika rakt ut. Aaaaaj!!

Aja, nu är plågan här i alla fall och det innebär att jag kan sätta in kopparspiralen nu i veckan. Det är förhoppningsvis början på ett säkert och problemfritt preventivmedel. Den som lever får se...

Nu ska jag vila i soffan framför tv:n. Det lär inte bli mycket gjort idag.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

The Pirate Bay har nog.. :)

2009-09-07 @ 16:54:37
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0