Halva veckan avklarad

Jaha, halva veckan har gått. Imorgon är det dags för isättning av spiralen och det har börjat göra mig nervös. Dels är jag nervös för att själva isättningen ska innebära smärta, samt oro för att även denna preventivmetod ska ställa till problem. Man har ju hört en del skräckhistorier från folk som berättat att de haft spiral och fått enorma blödningar i flera veckor i streck. Hur kul är det liksom? Förhoppningsvis ska det inte bli så för mig, men oron finns ju där vare sig man vill eller inte. Man kan ju inte låta bli att undra...

Usch jag är på rätt dåligt humör idag så jag ska bara försöka ta det lugn och göra så lite som möjligt under kvällen. Nu ska jag pallra mig ut i köket och duka inför middagen och sedan steka pannkakor. Det blir en enkel middag idag...

Ciao

Kommentarer
Postat av: nina

sv; ja jag känner mig lätt förtvivlad nu. Har aldrig sett så bedrövlig ut i håret. Hoppas du lyckas bättre med ditt hår=)

2009-09-09 @ 20:10:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0