Höjden av uttråkning

Winsor VioletIdag har vi spenderat större delen av dagen på en liten dagsutflykt till Lager 157. Det blev inte så jättemycket inhandlat, bara några baslinnen, en tunika, två par fingervantar, ett par örhängen, ett par trosor och en bok. Allt till en summa av 240 kr. Väldigt bra pris måste jag säga. Linnena kostar 30 kr per styck och sist vi var där ångrade jag mig att jag inte köpte flera - därför köpte jag på mig ett helt gäng i olika färger den här gången. Det är av den längre modellen med brottarrygg och det är mitt favoritplagg att ha under en cardigan eller liknande. Sådana kan man aldrig ha för många av.

För att kunna förflytta oss på vår lilla utflykt fick vi låna svärmors nya bil - en Skoda Fabia. Det var väldigt snällt och det gav även mig tillfälle att få köra lite bil. Det blir ju så sällan att man kör när man inte har en egen bil och det tycker jag är jobbigt. Jag känner aldrig att jag får bygga upp någon bra körvana eftersom det dröjer så länge mellan gångerna. Fast å andra sidan är det samma sak med bilkörningen som när man lärde sig cykla - man glömmer det aldrig. Men nog är man bra ringrostig emellanåt, hehe. Den nya bilen var i alla fall väldigt skön att köra - pigg och enormt lättkörd.

Nu sitter jag här och är grymt uttråkad. Jag måste hitta på någonting att göra för Emil och Stefan ska sitta här hemma och dricka öl och det känner inte jag för att delta i. Det känns lite för grabbigt. Jag känner dock inte för att gå ut och festa - bara komma iväg någonstans. Men vart är frågan? Känns ju som om man bör lista ut det ganska snart om det över huvud taget ska bli av... Suck.

Bye

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

hoppas att din lördag har varit bra:)

2009-09-05 @ 22:55:08
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0