Nyfärgad

Idag har jag jobbat - som vanligt på lördagar. Sedan tog vi en sväng till stadsparken och åt lunch tillsammans med Emils lillebror och hans nya tjej. Det var trevligt. När vi kom hem från lunchen höll grabbarna på och fixade någonting vid datorn och jag färgade håret. Jag har länge varit i behov av en hårfärgning, men det har inte blivit av. Jag har gått och varit irriterad på mitt hår i evigheter nu så det var skönt att äntligen få det gjort. Det blev den gamla vanliga färgen 5,3 - ljust guldbrun. Dock fanns inte den färgen i det gamla vanliga märket som jag brukar använda så jag fick köpa ett annat. När man använder ett nytt märke blir det ju alltid lite nervöst vid urtvätten eftersom man inte vet om det kommer att bli bra. Som tur var blev resultatet precis som jag tänk mig och jag är jättenöjd. Nu känns håret sådär friskt och glansigt som bara ett nyfärgat hår gör. Helt plötsligt känner man sig så mycket mer tillfreds med håret!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Det ser ut att bli lungt. Dock är jag lite uttråkad... Jag skulle vilja hitta på någonting, men vet inte vad. Har ingen aning om det är någonting i görningen i stan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0