Pluggsöndag

Idag vaknade jag kring 10-tiden. Då gick jag upp och kokade mig en kopp te och lade mig sedan för att läsa en stund i sängen. Efter att ha läst några sidor började ögonen gå i kors och jag somnade med boken på magen. Jag trodde att jag bara skulle slumra till en liten stund, men sov till 14.20 (!). Hela dagen försvann helt plötsligt! Jag som skulle vara duktig och plugga idag. Jag har i och för sig gjort det en stund nu, men det blev inte riktigt lika duktigt som jag hade tänkt mig.

Igår var jag hemma hos J och vi satt och drack te och pratade lite. Det var tänkt att vi skulle ha en lugn hemmakväll med Yoga, men sedan ringde L och hennes kille och frågade om vi skulle med en sväng på Harry´s. Det kunde ju vara kul att komma ut och se lite folk, tänkte vi. Sagt och gjort - 1,5 h senare bafann vi oss på Harry´s. Dock var jag inte alls på gå-ut-humör som jag till en början trott, så jag blev på jättedåligt humör och ville bara gå hem. När de andra ville in på Statt valde jag att gå hem och lägga mig istället. Det var lika bra, för mitt humör pestade bara ner stämningen för de andra.

Nu har jag haft en lagom paus från pluggandet - åter till skrivandet av hemtentan!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

2009-09-27 @ 20:21:57
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0