Praktik och födelsedagsfirande

Idag har jag varit på praktiken igen. Det blev en lite annorlunda dag med bland annat skolfotografering och besök i den nya lekparken. Jag genomförde även en av mina lektioner och det gick riktigt bra. Eleverna satt tysta och snälla på sina platser och arbetade flitigt - strålande arbetsro. Jag blev så himla stolt över dem. Efter sista lektionen fick jag så himla ont i ryggen och var tvungen att bege mig hem så fort jag bara kunde. Det högg och värkte jättekonstigt i ryggslutet och det fick botas med Ipren och lite massage. Jag var orolig för att det skulle tvinga mig att stanna hemma från min systers födelsedagsfirande.

För någon vecka sedan bad min syster mig kolla på Lagerhaus i Norrköping efter en ljuslykta som hon så gärna ville köpa. Hon hade sett den i en inredningtidning och önskade ha ett par av de i vardagsrummet. Dessvärre hade de den inte och det gjorde henne väldigt besviken. Veckorna gick och hon hann glömma bort lyktorna. Det fiffa var att jag i fredags eftermiddag råkade springa på dessa lyktor av en slump och kände igen hennes beskrivning. Det kunde ju inte ha blivit mer lägligt - jag som var på jakt efter en födelsedagspresent. Därav köpte jag två stycken av dessa uggleformade skönheter som hon fick idag. Ni skulle ha sett hennes min när hon öppnade paketet - hon blev överlycklig!


Nu blir det en lugn kväll framför tv:n med en kopp grönt te med honung.
Take care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, men visst är farmvillekul! Nyss skördat :)!



Annars då?

2009-09-17 @ 09:16:12
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lykorna var riktigt fina. Kul att du sprang på dem så hon fick de som. kram hon ville ha

2009-09-17 @ 09:28:21
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har frågestund på min blogg nu så snääälla kan du fråga någonting?? (du är välkommen att fråga flera saker om du vill :D)

Tack!

2009-09-17 @ 18:08:45
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Claudia

hej hej :)



allt bra med dig?

2009-09-17 @ 18:51:55
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0