Segaste dagen ever

Idag har jag inte varit helt pigg. Vi somnade sent i natt och det blev alldeles för mycket dricka hemma hos Loreta. Jag skulle ta det hyfsat lugnt så att jag kunde träna idag, men så blev det inte riktigt. Jag drack de två cider som jag hade med mig och sedan bjöds det på en massa groggar och öl som inte var medräknade i planeringen. Detta resulterade i en ganska rejäl fylla som fick mig att sova till klockan 15.20 idag. Så det kan gå... Nu mår jag bra igen, men det tog en hel dags recovery. Det blir ju ofta så när man dricker sällan och råkar ta i lite för mycket.

Sitter just nu och funderar på en kvällpromenad, men borde ha kommit på den idén lite tidigare. Jag hade velat ha med mig min hundkompis Muffe på promenaden men det blir för sent att ge mig iväg och hämta honom nu. Vi kommer ju ses imorgon kring lunchtid så jag får försöka härda ut.

Nu blir det soffan och tv istället...
So long


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

hoppas att din helg har varit bra :)

2009-09-20 @ 21:11:13
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0