Söndag 13/9-09

Idag tog vi oss en riktigt lång sovmorgon. Jag somnade i soffan framför tv:n redan vid 23-tiden igår så jag sov nog säkert 12 timmar i natt. Det kanske var lite i mesta laget, men kroppen måste ju ha behövt det eftersom jag somnade om när jag vaknade till första gången vid 07. Efter frukosten begav vi oss till Willy:s för att storhandla. Det har gapat tvärtomt i kylskåpet de senaste dagarna och idag kunde vi inte blunda längre för faktumet att vi var tvungna att åka och handla.

Sitter just nu och lyssnar på Takidas nya album The darker intinct. Riktigt bra album måste jag säga. Väldigt jämt kvalité och det tycker jag är bland det viktigaste på ett album. Bland det värsta jag vet är när man köper en skiva som visar sig ha 3-4 kanonbra låtar och mellan dessa är det bara en massa skräp. Favoriten på den här skivan heter i alla fall The things we owe och är riktigt schysst. Den påminner lite om Curly Sue som blev en riktig dunderhit på deras senaste album.

Nu bär det av hem till svärmor på middag. Det ska bli spännande att se vad hon har för gott att bjuda på.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0