Vilken dag alltså...

Ojoj vilken dag det här har varit. När jag kom till praktiken i morse var eleverna helt sjövilda efter helgen och måndagens lovdag. Långledigt brukar ju ha en tendens att skapa myror i brallorna på dem. Trots det jobbade de på bra och jag fick en av mina högläsningstillfällen gjorda. De satt tysta och snälla och lyssnade tacksamt på min läsning och det gjorde mig jätteglad. Jag var lite nervös innan jag påbörjade läsningen men det blev som bortblåst när jag upptäckte hur duktiga eleverna var på att lyssna.

När jag kom hem satte jag mig direkt med skrivandet av uppgiftsplaneringar och diverse annat som är tvunget att göras. Jag har suttit tills nu och är alldeles slut i både kropp och knopp - ändå hann jag inte klart med allt. Jag känner mig helt slut... Tom. Det lär inte bli några som helst problem att somna ikväll.

Tack och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg ^^ Följa varandra via bloglovin?? säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig ^^



http://lolad.se/

2009-09-23 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0