Fy så onödigt

Just nu sitter jag i skolan och bara fördriver tiden. Igår kväll när jag kollade i kalendern och såg att vi hade arbetsgruppsträff funderade jag på vad sjutton vi skulle göra under det passet. Samma sak hade visst övriga medlemmar i gruppen också tänkt, men ingen ville avstyra mötet eftersom vi inte varit i skolan på flera dagar nu. Dessvärre tog det knappt en timme att avklara det vi hade att prata om, så vi åkte till Norrköping helt i onödan. Slöseri på tid och pengar är bara förnamnet! Jag hade mycket gärna sluppit gett mig ut i det här skitvädret. Blött och jävligt, nej fy fan!

Nu när jag ändå är på plats i Norrköping ska jag passa på att gå och fika tillsammans med Emma. Vi har inte träffats på evigheter och det känns lite tråkigt. Sist vi sågs var hennes lilla son 2-3 veckor gammal och nu är han precis 1 år fyllda. Jösses, vart tar tiden vägen? Jag måste verkligen bli bättre på att höra av mig och se till att träffa människor som står mig nära, men som bor i andra städer. Det är ju inte så att jag inte bryr mig, utan tiden bara rinner iväg. Nu ska jag höra av mig, imorgon... Nästa vecka blir bra... Eller kanske nästnästa? Innan man vet ordet av det har det tragiskt nog gått flera månader - i värsta fall ett helt år. 

Känner Ni igen er?


Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Jag tror ju inte att jag har hunnit få så mycket muskler på 2 baspass =P

2010-04-22 @ 13:16:38
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Ja, men söt är hon =)

2010-04-22 @ 14:20:24
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0