Härlig vårpromenad

Idag på förmiddagen var jag och Linda varit ute och promenderade Djulörundan i det fina vårvädret. Det var en riktigt skön och uppfriskande start på dagen. Vi valde precis rätt tid ser jag, med tanke på att solen nu har gått i moln och det har blivit grått och tråkigt. Det är lite synd eftersom jag hade som plan att gå in och äta lunch och sedan sätta mig på balkongen och läsa i solskenet. Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Istället har jag nu hamnat här framför datorn och ska skriva en inlämningsuppgift som ska in imorgon. Lika bra att få det överstökat så att jag får kvällen fri att göra vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminskningsbloggen

SV: ja det är lite skoj att jag redan nu ser skillnad :)



Hur går det för dig? :D

2010-04-08 @ 18:20:59
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0