Höjden av sötsug

Nu under kvällen har jag suttit hemma själv och glott på tv tillsammans med mina fyrbenta älsklingar. Enda sedan jag kom hem från träningen har jag varit grymt sugen på någonting gott, typ godis eller chips, men det vill ju inte mig mage ha. Jag hade ingenting sådant hemma heller, vilket fick mig att knäcka den knasiga idén att plocka fram påsen med müsli för att sedan sitta och pilla ut alla goda torkade fruktbitar och nötter som fanns där i. Det måste väl vara höjden av desperation efter någonting gott, eller vad säger ni?

Mmmm, fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oki då ska jag leta upp den och spendera lite tid för att titta på den! Tack så mkt för tipset!!



Kram

2010-04-10 @ 09:28:53
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Jag hoppas nästan att den kommer imorgon, annars känner jag mig lite dålig. Haha! Samtidigt hoppas jag på att jag slipper den, för Rasmus har fått en låsning i ryggen, och kan inte lyfta Freja.

2010-04-10 @ 13:28:44
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0