Kvällens look

Som jag nämnde förut vankas det fest ikväll. Jag brukar börja göra mig i ordning vid 16-tiden inför en fest, men idag vettisjutton vad som hände. Klockan är ju bara 15 och jag är redan klar, trots att det återstår fyra timmar innan festen börjar. Kan det bli segare?

Kvällens look består i alla fall av en svart ganska tajt klänning med smala axelband. Till den har jag en tunn svart jacka, svarta glansiga leggings och svarta stövlar. Ojoj, mycket svart blir det idag, men det slår väl aldrig fel? Svart är alltid gångbart!
  • Sminkningen består av en lila sotning (som jag för övrigt blev riktigt nöjd med).
  • Håret har jag lockat med plattång, sprayat bakåt och avslutat med ett svart diadem med rosett.
  • Naglarna är tillpiffade med fransk manikyr.

Såhär blev resultatet!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Du är så snygg så :D

2010-04-24 @ 16:11:50
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Soffan

Håller med föregående skrivare! Snygg är bara förnamnet! Gud vad du är bra på att få till fransk manikyr - det som jag aldrig har lyckats med ... Hoppas du får en kalaskväll Pinglan! Stor kram!

2010-04-24 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0