Lite ledsen i ögat

Usch vilken tråkig kväll det här har varit, trots att dagen började så bra. Jag har legat på soffan och slötittat på tv och jämrat mig över min magsmärta. Jag ser just nu ut som en ballong som är i närheten av bristningsgränsen och smärtan driver mig till vansinne. Ledsen blir jag också - skulle bara vilja sätta mig i ett hörn och stortjuta. Dessvärre blir ju ingenting bättre av det, så jag kan lika gärna låta bli.

Snälla, låt mig slippa detta helvete! Låt min mage blir bra så att jag kan fungera normalt igen. Slippa ha ont. Känna mig glad igen.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hejsan! Just nu har jag påbörjat ett frågestund på min blogg och jag skulle uppskatta om du kanske ville ställa ett par frågor till mig?



www.tyypnattha.blogg.se



Tack på förhand!

2010-04-08 @ 23:01:46
URL: http://typnattha.blogg.se/
Postat av: Frida

Men fy fan! Vad är det för fel då? Finns det ingenting som kan hjälpa dig?

2010-04-09 @ 09:15:57
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: f.

stackare.lider me dej.hoppas på bättring snart:/kram

2010-04-09 @ 10:08:34
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

SV: Ja, det kan jag. =)

2010-04-09 @ 14:06:05
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Soffan

Jag skulle vilja att du sökte hjälp för din mage fina Du! Är himla orolig för dig och kan bara ana hur j -a ont du har!!! Du ska inte behöva ha så där ont hjärtat! Ring och boka en tid hos Vårdcentralsläkare bums! Tröstekramar till min fina Pingla!

2010-04-09 @ 14:24:02
Postat av: Sandra

vad tråkigt mia! hoppas det går över väldigt snart!!. krya på dig

2010-04-09 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0