Lördag igen då

Jaha, då har det förflutit ytterligare en vecka och det är lördag igen. Lördagar innebär ju jobb på förmiddagen och det är precis avklarat. Efter jobbet blev det en snabb vända på stan där det inhandlades saltvattenspray och födelsedagspresent till Linnéas lillhöna som fyller 1 år nästnästa vecka. Det ska firas med öppet hus den 8/5 och då måste ju Freja få ett fint paket. Om det inte vore för att jag vet att hennes mamma läser min blogg dagligen, hade jag kunnat tagit en bild på presentens innehåll och publicerat den här, men det skulle ju förstöra spänningen.

Nu ska jag koka mig en kopp té och slappa i soffan en stund. Efter det ska det städas - alltid lika roligt. Ikväll vankas det fest hos Jessica och Rickard. Jag hade egentligen tänk mig en lugn hemmakväll eftersom jag var ute förra helgen och dessutom har ont i mitt högra knä, men sedan dök det upp en trevlig inbjudan. Det tackar man ju sällan nej till! Trots det blir det lugnt för min del och utgången kommer jag att slopa.

Hoppas att alla Ni får en riktigt underbar lördag med allt vad det kan innebära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kjempefint !! <33



www.annelenii.blogg.no det er meg ;)

2010-04-24 @ 12:34:38
Postat av: Mamma

Hm, det är först den 8/5 hon fyller år. Så du är en vecka för tidig. Kram

2010-04-24 @ 19:05:23
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0