Söndagsplaner

Idag vaknade jag pigg och utvilad efter att ha slopat utgången igår kväll. Det kändes helt rätt eftersom jag inte alls var speciellt laddad för att gå på Statt i nyktert tillstånd. Så himla roligt är det inte att jag måste springa där var eviga helg. Att spara de pengarna och dessutom slippa att vara bakis-seg hela dagen känns just nu obetalbart. Jag nästan myser av skadeglädje när jag läser allas bakis-statusar på Facebook, mohaha. Usch så elak jag är!

Nu är det dags för en dusch och tillfixande, sedan vankas det söndagsmiddag hemma hos päronen tillsammans med syster och hennes familj. Att jag ska gosa järnet med älsklingskidsen behöver jag väl sällan nämna!?

Framåt kvällen hoppas jag på ett livstecken från han som får mitt hjärta att slå extra slag. Can´t wait!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Skönt att slippa att vara bakis :) jag har inte heller varit ute på jättelänge och de pengarna har man lagt undan till annat :D

2010-04-25 @ 12:43:28
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: f.

Jag va oxå oförskämmt pigg i morse.härligt!ha en fin kväll:D

2010-04-25 @ 13:46:28
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Ja, det tyckte hennes farmor också =)

2010-04-25 @ 13:47:39
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0