Vårblommigt

Blommiga kläder brukar inte riktigt vara min grej, men igår sprang jag på en så himla söt tunika på New Yorker i Norrköping. I princip allting är ju blommigt i årets vårmode och då kan ju inte jag vara sämre, så jag har nu testat på denna trend. Jag tycker att det känns lite ovant eftersom jag vanligtvis inte använder mönstrat över huvud taget, men kommer nog att vänja mig.

På den här bilden kanske det även syns lite bättre hur håret blev. Jag är fortfarande supernöjd och är lite smått nyfiken på att gå ut och roa mig ikväll för att undersöka om det är sant att blonds have more fun, haha.

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Äh, det var så lite så!

2010-04-18 @ 20:47:38
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0