Fyra härliga månader

Idag är det fyra månader sedan jag och älsklingen träffades för första gången. Det var under natten mellan den 17:e och 18:e april som våra vägar korsades, på väg hem från krogen. Jag skulle följa med Emelie hem för att hämta min mobil som jag hade glömt på förfesten och han skulle till Mc Donald´s och köpa mat med sina kompisar. Emelie visste vem denna läckerbit var sedan tidigare, vilket gjorde att vi började småprata lite utanför stationshuset och bestämde oss för att ha sällskap en bit. Efter en matbit på Donken beslutade vi oss för en efterfest uppe hos Emelie och på den vägen är det.

Nu sitter man här fyra månader senare och är upp över öronen kär i denna karl som fick mitt hjärta att slå frivolter redan från första stund! Livet är bra underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0