Kattfest

Idag när jag var på Ö&B hittade jag någonting som jag antog att mina busar där hemma skulle gilla. Det var ett 3-pack med mjuka godispinnar i diverse smaker från Vitakraft. Jag tog ett paket med smak av lax och forell, för det brukar vara en storfavorit på det mesta jag köper till dem. Priset var 7,90 kr för tre stycken och det tyckte jag att de var värda. Som de blev uppskattade sedan när jag kom hem - Felix hann knappt tugga så till sig blev han. Sedan svansade han efter mig hela eftermiddagen med den sötaste och mest inställsamma blick som sa om det inte är allt för mycket begärt kan jag tänka mig en sån där pinne till.


En tips till alla kattägare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0