Lördag - med allt vad det innebär

Idag är det lördag och det har som vanligt inneburit jobb på förmiddagen. Direkt efter jobbet bytte jag om och gav mig ut på en förmiddagsjogg - kände att det var läge för det medan jag fortfarande var varm och svettig efter jobbet. Dessvärre blev det bara den korta svängen idag för jag kände mig fortfarande lite mör efter gårdagens runda. Dessutom vill jag spara lite på knäna och orken inför imorgon då det bär av ner till Friskis igen.

Nu är det dags att ta en svalkande dusch och sedan göra sig i ordning inför dopet som vi ska iväg på. Andreas kusinbarn, lilla Ella Aurora, ska idag döpas ute i Julita och det ska bli jätteroligt att få närvara på. När vi kommer hem därifrån ska jag och Andreas äta kräftor ute på min balkong och ha en riktig myskväll. Det kan man ju inte annat än se fram emot!

Jag hoppas att Ni alla har en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: vad skoj för dig :)

det kommer du att klara, håller mina tummar för dig :D

2010-08-08 @ 12:09:59
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0