Reklamen som håller vad den lovar

Jag måste bara höja en röst för RFSU:s intimprodukter som det görs mycket reklam för på tv just nu. Ni vet den där härliga reklamen då ett par rödklädda filurer gör allting för att förstöra stämningen för paret som ligger i sängen och har det mysigt. Jag blir lika full i skratt var gång jag ser den och det säljande budskapet går verkligen fram!

Det är många som får röda prickar, inåtväxande hårstrån och inflammerade hårsäckar som följd efter rakning, men med dessa produkter kan du slippa det enligt reklamen. Till en början var jag lite skeptisk och tyckte att de borde funka som vilken produkt som helst som ska underlätta rakning och var såklart tvungen att prova. Jag köpte Easy Shavin (den blå tuben till höger på bilden) och blev inte besviken kan jag säga - aldrig har det varit så lätt att få ett önskvärt, ihållande resultat utan röda prickar. Jag kan verkligen rekommendera denna, oavsett hur mycket eller lite du väljer att ansa down there. Dessvärre har jag inte provat någon av de andra produkterna, men det kommer jag garanterat att göra framöver.

Produkterna hittar du på Apoteket och de blir dina för dryga femtiolappen.

Värt varenda krona och de räcker i evigheter!


Kommentarer
Postat av: anna

Haha jag har också gått på reklamen och köpte den svarta. Något bättre blev det nog.. men ska testa den blå när den svarta väl tar slut! Luktar gott gör den också :) ahha

2010-08-16 @ 19:28:20
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har använt deras produkter länge, och att först använda rakgelen, och sen stryka på deras "after shave" - den heter nice and cool, gör susen. "Nice and Cool" är helt underbar "där nere" efter rakning. Så den tycker jag du ska köpa och använda tillsammas med deras rakgel.. Ger faktiskt bättre resultat. Sen har jag på sista tiden oxå provat deras fuktkräm till lilla fröken där nere - Feeling Calm, den är för torra slemhinnor, och det brukar jag ha problem med då o då, och jag tycker att den hjälper. :)

2010-08-17 @ 14:20:45
URL: http://www.sofianyström.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0