Min nya B&J-favorit

Som ni vet hade jag grym beslutsångest i fredags huruvida jag skulle åka iväg på Felicias fest eller om jag skulle stanna hemma och slappa i soffan framför tv:n tillsammans med min dubbeldejt Ben och Jerry. Eftersom jag inte kunde bestämma mig blev det en kombination av dessa två genom att åka till Ica Nära och inhandla glassen och sedan bege mig till festen för att smaska i mig den där. Det blev riktigt lyckat och en mysig kväll tillsammans med alla fina som var där! Glassen, som var av sorten Chocolate Macadamian, blev för övrigt en ny storfavorit! Den kommer garanterat att följa med mig hem från affären fler gånger.


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Jag saknar B&J!!

2010-08-22 @ 20:27:11
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0