Nedräkningen har börjat

Idag jobbade jag min näst, näst sista arbetsdag för den här sommaren. Imorgon är det näst sista och på fredag är dagen D som jag länge har väntat på. I och för sig innebär detta att sommaren praktiskt taget är över och skolstarten står inför dörren, men det känns bra. Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort så att jag kan få min efterlängtade sovmorgon. Som jag har väntar på att få slippa ställa klockan på 05.00 och tvingas infinna mig på jobbet klockan 06.00. Från och med på måndag morgon när jag är ledig känns det som om jag kommer att sova oavbrutet i tre dygn om ingen väcker mig. Vi får se hur det blir - en lång sovmorgon ska jag i alla fall kosta på mig. Det är jag värd!

Nu är det sovdags.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nej då ska du nog inte smaka den glassen för den är dundersmarrig:)

Hoppas du får en riktigt skön och lååång sovmorgon nu. Det är du verkligen välförtjänt av!

2010-08-05 @ 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0