Sugen på att komma iväg

Idag när jag åkte tåg till och från Norrköping hade jag sällskap av Madelene. Hon berättade om sin lilla minisemeseter som hon precis varit iväg på med sin pojkvän och jag blev så avundsjuk. Jag skulle också vilja göra någonting liknande med min älskling - bo på hotell och bara ha det gott. Jag tror att det var denna lilla tripp som de hade varit iväg på och det låter väl inte alldeles fel?

Om du inte är intresserad att läsa mer om spa-kryssningen

eller någon annan form av kryssning - gå in och läs HÄR.


Kommentarer
Postat av: stina åström

fin blogg du har :) Besök gärna min också :)

2010-08-23 @ 22:07:35
URL: http://sstinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0