Valentine´s Day

Igår kväll var det ingenting bra på tv enligt mig, vilket gjorde att jag gick ner till Konsum för att hyra en film att fördriva kvällen med. De senaste dagarna har jag sett på filmtoppen att alla exemplar av Valentines´s Day har varit uthyrda konstant och jag tolkade det som ett gott tecken. Om det är rusning efter att se den borde det vara en sevärd rulle tänkte jag och hyrde det sista lediga exemplaret för dagen.

Jag är helt klart nöjd över mitt filmval. Det var en lagom komplicerad story med ett väl godkänt feel good-tema - lagom för en lugn måndagskväll i sin ensamhet. Att det dessutom var en hel kavalkad av kända ansikten med i denna film, 19 stycken för att vara exakt, gjorde inte saken sämre. Vad sägs om Julia Roberts, Jessica Alba, Jennifer Garner, Jamie Foxx, Ashton Kutcher, Jessica Biel, Anne Hathaway och Patrick Dempsey för att bara nämna några?

Du ser trailern till den film genom att klicka HÄR.


Kommentarer
Postat av: f.

den e så bra,älskar den.

2010-08-18 @ 07:05:04
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0