Dagens julstress

Idag har jag och älsklingen ilat runt som två dårar på stan i jakten på de perfekta julklapparna. Jösses vad folk det var på stan alltså. Folk rev och slet i saker, det lilla som fanns kvar i utbudet vill säga. Det tycks vara smällarna man får ta när man är ute i sista sekunden. I år igen. Jag har haft fullt upp med uppsatsen och inte haft en tanke på varken julklappar eller julstämning, så det får bli lite som det blir i år. Som tur är finns det inga barn med i bilden som blir besvikna. Det är ju trots allt för barnen som vi firar jul enligt min mening. Mig kan det kvitta.

Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

GOD JUL på er =)

2010-12-24 @ 13:47:43
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0