Definitivt besked it is

Idag droppade mailet från handledaren in angående det definitiva beskedet om framläggning av examensarbetet. Hon ansåg att jag kommer att hinna klart i tid till första tillfället och att mitt alster såg riktigt bra ut! Jag kan inte med ord nog beskriva hur skönt och befriande det känns. Om bara någon vecka är allt detta överstökat och jag kan lämna uppsatsen bakom mig med gott samvete. Aldrig har jag varit med om en sådan psykiskt påfrestande period som har vacklat mellan hopp och förtvivlan. Snart är jag fri och som Andreas sa - snart får han tillbaka den där snälla och rara flickvännen som han blev tillsammans med.

Tänk minsann vad min stackars omgivning har fått utstå!

Ps. Här intill kan ni se en liten sneak peak på titelsidan till mitt examensarbete som heter "Grunden till allt vi gör - En kvalitativ studie om hur pedagoger anser sig kunna stärka elevers självkänsla genom det pedagogiska förhållningssättet".

Jag är fortfarande inte nöjd med min underrubrik, men det får jag försöka slipa på framöver. Har ni förslag, tips och idéer är det bara att hojta till!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att då får lägga fram. Lycka till!

2010-12-28 @ 12:30:16
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0