Lite om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har fått en bättre självkänsla och känner att jag duger som jag är.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget speciellt nyårslöfte. De är ju bara till för att brytas.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Bara hållit mig inom Sverige i år, tyvärr.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Det har varit ett så bra år, så jag kan inte riktigt komma på någonting. Det skulle kanske vara mer fritid eftersom studier och jobb tagit upp väldigt mycket tid i år. Hade velat haft mer tid för träning och nöjen.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Den 18 april, dagen då jag och Andreas träffades. Och 5 maj när vi officiellt blev ett par.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag har fått mitt första lärarjobb.
9. Största misstaget? Att jag gick ner 6 kg i vikt i början av året och gick upp allting igen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, peppar peppar. Bara det konstiga onda i naveln som jag fick undersöka på röntgen.
11. Bästa köpet? Den nya miljövänliga kattsanden.
12. Vad spenderade du mest penar på? Boende, mat och pendling.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, hela året har verkligen kretsat kring vänner, familj och min kärlek. Det har gjort mig väldigt glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? September - Mikronfonkåt, Bruna Mars - Just the way you are, Rihanna - Only girl in the world mfl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Början av året var ledset pga. mina problem med maten, men sedan vände allting och mitt liv känns gladare än någonsin.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och tagit hand om mig själv. Även varit bättre på att höra av mig till folk.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat och klankat ner på mig själv.
18. Hur tillbringade du julen? Med älsklingen och hans familj. Supermysigt!
19. Blev du kär i år? Om jag blev! Han dök upp som gubben i lådan and he rocked my world.
20. Favoritprogram på TV? The big bang theory.
21. Bästa boken du läste i år? Har mest läst kurslitteratur. Ser verkligen fram emot att kunna läsa mer egenvald litteratur nu efter examen.
22. Största musikaliska upptäckten? Helloween.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En ansiktsbehandling från Hud & hår, vilket jag fick av älsklingen. 
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskar mig sällan en massa saker. Är tacksam för det jag får.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Bjöd vänner och familj på fika och åt ute med några vänner senare på kvällen. Älsklingen var iväg på Peace and love då.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det skulle varit tiden och träningen, men annars har året varit perfekt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Inte speciellt annorlunda från tidigare år, men typ leggings, tunikor, kjolar, koftor och mängder av olika örhängen och halsband.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, mina vänner och min karl. Även kollegorna och eleverna på praktiken har varit med och bidragit. De har peppat och fått mig att tro på mig själv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm, brukar inte direkt tänka på sådant.
31. Vem saknade du? Min morfar och vänner i andra städer.
32. De bästa nya människorna du träffade? Min karl såklart och hans underbara familj och vänner. Elfrida och Henke, helt underbara människor. Sedan har jag umgåtts och lärt känna några avlägsna bekanta mycket närmre, t.ex. Fillan, Sandra, Ida och Linnea och det gillas skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0