Tanken var god i alla fall

Ibland är jag nästan lite söt på grund av min klantighet, om jag får lov att säga det själv. Idag var jag bjuden till finaste Fillan på tacomiddag tillsammans med hennes härliga ungar. När jag blir bortbjuden tycker jag att det är roligt att ge någonting litet till värdinnan som tack för ett trevligt initiativet, vilket jag gjorde även idag. Det blev en flaska blossa apelsinglögg och en chokladask såhär i juletider... till en både citrusfrukt och nötallergiker. Fail, or what? Kan inte annat än skratta åt mina tankspridda idéer emellanåt.

Tanken var god i alla fall. Bättre lycka nästa gång.

Kommentarer
Postat av: f

tyckte du va söt som tänkte en bra tanke iaf :)

2010-12-09 @ 08:26:48
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0