Veckans repeatfavorit

Veckans repeatfavorit går i tecknet av denna sköna böna och hennes nya tokbra album. Det har gått i repeat i flera dagar nu och jag kan inte få nog! Tove var min absoluta favorit i förra årets säsong av Idol och jag visste at hon skulle komma tillbaka och ta världen med storm efter att hon åkte ut. God damn alltså, den här tjejer går en mycket ljus framtid tillmötes.

Jag diggar verkligen spår nr. 7 på detta album, vilket jag nu utser till veckans repeatfavorit. Lyssna och njut!

Ett stort tack till Frida som såg till att jag fick tummen ur och började lyssna på detta tokbra album. Att nominera det till bästa album 2010 var så rätt!

Kommentarer
Postat av: elfrida @ popgownia.webblogg.se

Det gick på repeat här för några veckor sedan också. Behövde ett litet break, så bytte till Jay, haha. Skitbra album i alla fall, är lite småkär i Tove och hon var min favorit under förra säsongen.

2010-12-22 @ 22:50:44
URL: http://popgownia.webblogg.se/
Postat av: Frida

Eller huuur?! Så grym! Har hört rykten om att hon är Festivus nästa artist som kommer hit efter Daniel Adams-Ray. Han spelar ju i Tallåsaulan i februari. Det skulle vara så coolt om hon kom hit till K-holm! =)

2010-12-22 @ 23:23:37
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0